Usagi Sailor Moon - Diagonal Select 2

Large Rainbow Pointer

hey , hyep , hello :) SELAMAT DATANG ke blog cye :D LIHAT larhh yea ? :)

Thursday 12 May 2011

telepas pandang :(

heyy KAWAN-2  :(
tadi naseb baex larhh aku smpat jwab soalan agama urhh :(
aku trlepas pandang oh ! naseb baex mase urhh cikgu lowm kutip kertas ag -.- aku TERLEPAS PANDANG ! :'(  naseb baex larhh aku check blex kertas aku urhh :) kalo ta check an ,
abes larhh aku hilang markah . aku sempat jawab pon mase cikgu cakap " TINGGAL LAGI 1 MINIT YE ? SEMUA CHECK KERTAS KAMU " :'(
menggelabah aku narkk jawab tadi :( 
ta sempat narkk pker pe-2 da pon , aku maen tembak jea larhh jawapan yg trlintas at pale aku tadi .
aku narkk nanges oh ! padahal soalan tu senang jea pon ,
di sebab an aku ta dea mase , so aku jawab jea larhh :'(
aku narkk uat blex exam AGAMA ! huu :'( sdeyyh oh !
hope paper agama aku ta  FAILED larhh erkk ? amin :)



--> GILA larhh kalo markah aku dpat cam neyyh 
nantyy :( narkk MELALAK aku at 
skola :'(

p/s : heyy amy ! laen kali JANGAN trlepas pandang ag okeyy ? :) fuuhhh~ selamat larhh tadi :) *walau pon jawapan yg aku jawab tu da smestinya SALAH :'(